មិនថាលោកអ្នកជាអតិថិជនក្នុងស្រុក ឬជាអតិថិជននៅក្រៅប្រទេសទេ យើងនៅទីនេះដើម្បីជួយលោកអ្នក ពីព្រោះយើងប្រើប្រាស់វិធីសាស្រ្ដក្នុងការដាក់ប្រាក់ និងការដកប្រាក់ដែលរហ័ស និងមានទំនុកចិត្តខ្ពស់សម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នក ដោយគោរពតាមនីតិវិធីយ៉ាងពេញលេញ ដើម្បីធានាថាប្រាក់របស់អ្នកត្រូវបានដំណើរការដោយសុវត្ថិភាព និងជោគជ័យ។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពីរបៀបដាក់ប្រាក់ និងដកប្រាក់ពីគណនីជួញដូររបស់អ្នក សូមទាក់ទងមកកាន់ក្រុមហ៊ុនយើងតាមរយៈអ៊ីម៉ែល info@ppls.com.kh ឬតាមរយៈទូរស័ព្ទសេវាអតិថិជនលេខ៖ ០២៣ ៨៦៦ ៦២២។
- ឈ្មោះធនាគារ៖ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
- ឈ្មោះគណនី៖ ក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ ភីភី លីង ឯ.ក (គណនីសាច់ប្រាក់អតិថិជន)
- លេខគណនី៖ ០០០១០៣៩៣៤២១១២៦
- កំណត់សម្គាល់ព័ត៌មាននៅក្នុងប័ណ្ណសម្គាល់វិនិយោគិនដែលភ្ជាប់មកជាមួយ (នាមត្រកូលនិងនាមខ្លួន លេខអត្តសញ្ញាណវិនិយោគិន និងលេខគណនីជួញដូរ)
អតិថិជនក្នុងស្រុក
ដាក់ប្រាក់ជាមួយកម្មវិធីអេស៊ីលីដាទាន់ចិត្ត (ត្រូវបានណែនាំឱ្យប្រើច្រើន)
- ចូលទៅកាន់កម្មវិធីអេស៊ីលីដាទាន់ចិត្ត
- ការផ្ទេរប្រាក់
- រវាងគណនីធនាគារ និងគណនីជួញដូរ
- ផ្ទេរប្រាក់ទៅគណនីជួញដូរ
- បំពេញចំនួនទឹកប្រាក់
- បន្ទាប់មកចុច “យល់ព្រម”
ដាក់ប្រាក់ដោយផ្ទាល់នៅតាមសាខាធនាគារ អេស៊ីលីដា ណាមួយ
- យកមកជាមួយនូវប័ណ្ណសម្គាល់អតិថិជន
- អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ ឬលិខិតឆ្លងដែនដែលមានសុពលភាព
ផ្ទេរប្រាក់ទៅកាន់គណនីសាច់ប្រាក់អតិថិជន របស់ក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ ភីភី លីង
- ឈ្មោះធនាគារ៖ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
- ឈ្មោះគណនី៖ ក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ ភីភី លីង ឯ.ក (គណនីប្រាក់អតិថិជន)
- លេខគណនី៖ ០០០១០៣៩៣៤២១១២៦
កំណត់សម្គាល់ព័ត៌មាននៅក្នុងប័ណ្ណសម្គាល់អតិថិជនដែលភ្ជាប់មកជាមួយ (នាមត្រកូលនិងនាមខ្លួន លេខអត្តសញ្ញាណវិនិយោគិន និងលេខគណនីជួញដូរ)
អតិថិជនក្រៅប្រទេស
ផ្ទេរប្រាក់ទៅកាន់គណនីសាច់ប្រាក់អតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ ភីភី លីង
- ឈ្មោះធនាគារ៖ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
- ឈ្មោះគណនី៖ ក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ ភីភី លីង ឯ.ក (គណនីសាច់ប្រាក់អតិថិជន)
- លេខគណនី៖ ០០០១០៣៩៣៤២១១២៦
- កំណត់សម្គាល់ព័ត៌មាននៅក្នុងប័ណ្ណសម្គាល់អតិថិជនដែលភ្ជាប់មកជាមួយ (នាមត្រកូលនិងនាមខ្លួន លេខអត្តសញ្ញាណវិនិយោគិន និងលេខគណនីជួញដូរ)
*សម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារពីក្រៅបរទេស អតិថិជនអាចទទួលបានព័ត៌មានណែនាំអំពីការផ្ទេរប្រាក់ពីផ្នែកសេវាអតិថិជន។
ការដកប្រាក់ គឺសាមញ្ញ និងរហ័ស។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពីវិធីសាស្រ្ដដកប្រាក់ពីគណនីជួញដូររបស់អ្នក សូមទាក់ទងមកកាន់ក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំតាមរយៈអ៊ីម៉ែល info@ppls.com.kh ឬតាមរយៈទូរស័ព្ទបម្រើអតិថិជនលេខ៖ ០២៣ ៨៦៦ ៦២២។
ចំណាំ៖ ប្រសិនបើអតិថិជនភ្លេចព័ត៌មានលម្អិតអំពីគណនីជួញដូរ (ឈ្មោះប្រើប្រាស់ ឬលេខសម្ងាត់) ឬមានសំណួរពាក់ព័ន្ធនឹងដំណើរការដកប្រាក់ សូមទាក់ទងទៅកាន់ភ្នាក់ងារជើងសាមូលបត្រ ឬផ្នែកសេវាអតិថិជនរបស់យើង ដើម្បីទទួលបានជំនួយ។
១. ការស្នើសុំដកប្រាក់តាមរយៈប្រព័ន្ធជួញដូរចល័ត
- ជ្រើសរើសប្រភេទនៃការដកប្រាក់៖ ការផ្ទេរប្រាក់ក្នុងស្រុក ការផ្ទេរប្រាក់ក្រៅប្រទេស ឬការដកជាសាច់ប្រាក់
- ឈ្មោះធនាគារ
- លេខគណនី
- ចំនួនទឹកប្រាក់ (រៀល)
- លេខសម្ងាត់របស់ប្រព័ន្ធជួញដូរចល័ត
*សម្គាល់៖ ឈ្មោះគណនីជួញដូរ លេខគណនីជួញដូរ លេខអត្តសញ្ញាណវិនិយោគិន និងឈ្មោះគណនីធនាគារ មិនអាចផ្លាស់ប្តូរបានទេ។
២. ការស្នើសុំដកប្រាក់តាមពាក្យស្នើសុំ
- អតិថិជនត្រូវបំពេញបែបបទស្នើសុំដកប្រាក់ និងចុះហត្ថលេខា រួចបញ្ជូនវាទៅភ្នាក់ងារជើងសាមូលបត្រ ឬ ផ្ញើទៅកាន់ការិយាល័យក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ ភីភី លីង ដោយផ្ទាល់។
- បុគ្គលិកផ្នែកសេវាអតិថិជន នឹងទូរស័ព្ទមកបញ្ជាក់ជាមួយអតិថិជន។
- បុគ្គលិកផ្នែកសេវាអតិថិជន នឹងផ្ញើអ៊ីម៉ែលនៃសំណើដកប្រាក់របស់អតិថិជនទៅផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ។
- ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុនឹងផ្ញើសំណើដកប្រាក់ទៅកាន់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី។
៣.ការស្នើសុំដកប្រាក់តាមរយៈអ៊ីម៉ែល
- អតិថិជនត្រូវផ្ញើសំណើដកប្រាក់ទៅកាន់អ៊ីម៉ែល៖ enquiry@ppls.com.kh។
- បុគ្គលិកផ្នែកសេវាអតិថិជននឹងទូរស័ព្ទមកបញ្ជាក់ជាមួយអតិថិជន។
- បុគ្គលិកផ្នែកសេវាអតិថិជននឹងផ្ញើអ៊ីម៉ែលនៃសំណើដកប្រាក់របស់អតិថិជនទៅកាន់ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ។
- ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុនឹងផ្ញើសំណើដកប្រាក់ទៅកាន់ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី។
*សម្គាល់៖ តើនៅពេលណាដែលអតិថិជនអាចទទួលបានប្រាក់ដែលពួកគាត់ស្នើដក?
- ការដាក់ពាក្យស្នើសុំដកប្រាក់មុនម៉ោង ១២:០០ ថ្ងៃត្រង់ នឹងត្រូវដំណើរការនៅថ្ងៃធ្វើការដដែល ចាប់ពីថ្ងៃចន្ទ ដល់ ថ្ងៃសុក្រ មុនម៉ោង ០៤:០០ រសៀល។
- ការស្នើសុំបន្ទាប់ពីម៉ោង ១២:០០ ថ្ងៃត្រង់ នឹងត្រូវដំណើរការនៅថ្ងៃធ្វើការបន្ទាប់។