-
24-10-2022
គូរប្រជែងនៃក្រុមហ៊ុនឡានអគ្គិសនី
Tesla បានទម្លាក់តម្លៃចាប់ផ្តើមសម្រាប់រថយន្ត Model 3 និង Model Y របស់ខ្លួនរហូតដល់ 9% នៅក្នុងប្រទេសចិន ដោយផ្លាស់ប្តូរនិន្នាការនៃការកើនឡើងនៅទូទាំងឧស្សាហកម្មចំពេលមានសញ្ញានៃការបន្ទន់តម្រូវការនៅក្នុងទីផ្សាររថយន្តដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោក ខណៈដែលអ្នកវិភាគព្រមានអំពីសង្រ្គាមតម្លៃ។ការកាត់បន្ថយតម្លៃដែលបានបង្ហោះនៅក្នុងការចុះបញ្ជីនៅលើគេហទំព័ររបស់ប្រទេសចិនរបស់រថយន្តអគ្គិសនី (EV) កាលពីថ្ងៃចន្ទ គឺជាលើកដំបូងដោយក្រុមហ៊ុន Tesla នៅក្នុងប្រទេសចិនក្នុងឆ្នាំ 2022 ហើយកើតឡើងបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន Tesla បានចាប់ផ្តើមផ្តល់ការលើកទឹកចិត្តផ្នែកធានារ៉ាប់រងដល់អ្នកទិញកាលពីខែមុន។ការផ្លាស់ប្តូរដើម្បីកាត់បន្ថយតម្លៃមួយចំនួនជិតមួយភាគដប់បានកើតឡើងបន្ទាប់ពីនាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Tesla លោក Elon Musk បាននិយាយកាលពីសប្តាហ៍មុនថា “វិបត្តិនៃការលក់” នៅក្នុងប្រទេសចិន និងអឺរ៉ុបកំពុងថ្លឹងថ្លែងលើតម្រូវការរថយន្តអគ្គិសនីរបស់ខ្លួន។ទិន្នន័យកាលពីថ្ងៃច័ន្ទបានបង្ហាញពីការលក់រាយក្នុងលំដាប់លេខមួយរបស់ពិភពលោក។ សេដ្ឋកិច្ចបានកើនឡើង 2.5% នៅក្នុងខែកញ្ញា ទាបជាងការរំពឹងទុកកើនឡើង 3.3% និងតិចជាងពាក់កណ្តាលនៃកំណើន 5.4% ខែសីហា។ អ្នកវិភាគកំពុងព្រមានអំពីការកើនឡើងនៃសារពើភ័ណ្ឌនៅក្នុងប្រទេសចិន ដែលកំណើននៃការលក់រថយន្តបានធ្លាក់ចុះក្នុងខែកញ្ញា ខណៈដែលការលក់រថយន្ត EV បានកើនឡើងក្នុងល្បឿនយឺតបំផុតក្នុងរយៈពេល 5 ខែ។ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តរបស់សហរដ្ឋអាមេរិក និងគូប្រជែងចិនមួយចំនួនបានឡើងថ្លៃជាច្រើនដងចាប់តាំងពីឆ្នាំមុន ចំពេលមានការកើនឡើងតម្លៃវត្ថុធាតុដើម។ ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Tesla ក៏បានកែតម្រូវតម្លៃរថយន្តរបស់ខ្លួនជាទៀងទាត់នៅក្នុងប្រទេសចិន រួមទាំងការកាត់បន្ថយ ដែលឆ្លុះបញ្ចាំងពីការឧបត្ថម្ភធនរបស់រដ្ឋាភិបាល។Tesla បានប្រាប់រ៉យទ័រថា ខ្លួនកំពុងកែតម្រូវតម្លៃ ស្របតាមការចំណាយ។ វាបាននិយាយថាការប្រើប្រាស់សមត្ថភាពនៅ Shanghai Gigafactory របស់ខ្លួនមានភាពប្រសើរឡើង ខណៈពេលដែលខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់នៅតែមានស្ថេរភាព ទោះបីជាមានផលប៉ះពាល់លើសេដ្ឋកិច្ចនៃការរឹតបន្តឹង Zero-COVID របស់ប្រទេសចិន ដែលនាំឱ្យការចំណាយទាបក៏ដោយ។តម្លៃចាប់ផ្តើមសម្រាប់រថយន្ត Model 3 ត្រូវបានកាត់បន្ថយមកនៅត្រឹម 265,900 យ័ន(yuan)
(36,727 ដុល្លារ) ពី 279,900 យ័ន(yuan) ខណៈពេលដែលរថយន្ត Model Y sport utility ត្រូវបានកាត់បន្ថយមកនៅត្រឹម 288,900 យ័ន(yuan) ពី 316,900 យ័ន(yuan) ដែលជាតម្លៃផលិតផលដែលបានរាយនៅលើគេហទំព័ររបស់ប្រទេសចិន។ក្រុមហ៊ុន Tesla បានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវរោងចក្រនៅសៀងហៃរបស់ខ្លួនកាលពីដើមឆ្នាំនេះក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ដែលនាំមកនូវសមត្ថភាពផលិតប្រចាំសប្តាហ៍របស់រោងចក្រដល់ប្រហែល 22,000 គ្រឿងធៀបនឹងកម្រិតប្រហែល 17,000 នៅក្នុងខែមិថុនា។Tesla បានចែកចាយរថយន្ត EV ផលិតនៅប្រទេសចិនចំនួន 83,135 គ្រឿងក្នុងខែកញ្ញា កើនឡើង 8% ពីខែសីហា ហើយបានបង្កើតកំណត់ត្រាទិន្នផលសម្រាប់រោងចក្រសៀងហៃចាប់តាំងពីការផលិតបានចាប់ផ្តើមនៅក្នុងខែធ្នូ ឆ្នាំ 2019។
ប៉ុន្តែអ្នកវិភាគធនាគារ China Merchants Bank International (CMBI) បានព្រមានកាលពីសប្តាហ៍មុនថា ឆ្នាំ 2023 នឹងនាំមកនូវការប្រកួតប្រជែងកាន់តែច្រើនដល់វិស័យ EV ដោយនិយាយថា ខ្លួនរំពឹងថានឹងឃើញកំណើននៃការលក់រថយន្ត EV និងរថយន្តកូនកាត់( Hybrids)នៅលើមូលដ្ឋានរួមបញ្ចូលគ្នាដើម្បីជួយឲ្យតម្លៃធ្លាក់ចុះ 50%ទៀតនៅលើទីផ្សារ ។អ្នកវិភាគប្រចាំក្រុមហ៊ុន CMBI បាននិយាយថា “ការកាត់បន្ថយតម្លៃបានគូសបញ្ជាក់អំពីសង្គ្រាមតម្លៃដែលអាចកើតមានដែលយើងបានសង្កត់ធ្ងន់ចាប់តាំងពីខែសីហា” ។”វាត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងផ្តល់ការពង្រីកសមត្ថភាពរបស់ក្រុមហ៊ុន Tesla នៅក្នុង 3Q 22 (ត្រីមាសទី៣នៅក្នុងឆ្នាំ២០២២) ហើយយើងរំពឹងថាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តថាមពលថ្មី (NEV) ផ្សេងទៀតនឹងអនុវត្តតាមព្រោះថាសមត្ថភាព NEV របស់ប្រទេសចិននឹងកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងនៅឆ្នាំក្រោយ” ។
អតិថិជនទាំងអស់អាចធ្វើការរងចាំលក់នូវតម្លៃសន្ទស្សន៍ភាគហ៊ុន Nas 100 នៅតម្លៃ 11630
កំណត់ការកាត់ប្រាក់ខាតនៅតម្លៃ 11800
កំណត់ការកាត់ប្រាក់ចំនេញនៅតម្លៃ 10600